-
Nieuwe klanten – overeenkomst & machtiging
De laatste klantformulieren voor het aansluiten. -
Doorgeven nieuw maandelijks voorschotbedrag
Tussentijds je maandelijks voorschot aanpassen. -
Wijziging rekeningnummer
Pas je rekeningnummer voor automatische incasso met een formulier aan. -
Afmeldingen
Voor verhuizingen of overlijden van huurder/eigenaar.
Leveringsovereenkomst en machtiging
Nieuwe klanten kunnen zich kort voor de oplevering/sleuteloverdracht aanmelden voor ons slimme, groene warmtenet door de leveringsovereenkomst en doorlopende machtiging in de vullen, volg daarvoor de volgende stappen:
- Vraag via de onderstaande link onze leveringsovereenkomst voor warmte en de doorlopende machtiging (optioneel) aan.
- Stuur deze vervolgens ingescand digitaal of getekend per post naar onderstaand e-mailadres of postadres.
- Geef de nieuwe meterstand tijdig aan ons door, uiterlijk 14 dagen na sleuteloverdracht. Dit kan met een kopie of foto van het overdrachtsdocument voorzien van een handtekening en een datum, deze gebruiken wij als de beginstand voor jouw jaarafrekening.
De ingevulde en ondertekende klantformulieren en documentatie kan je digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfamersfoort.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Amersfoort
t.a.v. Klantenservice Amersfoort
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede
Vergeet ook niet om met andere partijen contracten af te sluiten voor water en elektriciteit.
Doorgeven nieuw maandelijks voorschotbedrag
Zijn de tarieven voor het nieuwe jaar gewijzigd? Controleer dan bij het eerstvolgende verbruikskostenoverzicht of je huidige voorschotbedrag past bij jouw verwachting over het eventueel bijbetalen of ontvangen bij de jaarafrekening. Hierna kan je ervoor kiezen om het voorschotbedrag aan de aangepaste tarieven aan te laten passen en daarmee een bijbetaling bij de jaarafrekening voorkomen. Wij adviseren je om eerst het verbruikskostenoverzicht dat je eind januari ontvangt te bekijken. Op dit overzicht wordt namelijk gerekend met de nieuwe tarieven vanaf januari en kan je zien of een bijbetaling wordt verwacht. Als je jouw voorschot wil aanpassen, kun je dit via het onderstaande online formulier aangeven. Wij passen het voorschot dan voor je aan en je ontvangt van ons binnen 7 werkdagen een bevestiging van de wijziging.
Let op: als je in januari, februari of maart een jaarafrekening ontvangt, hoef je niets te doen. Voor die klanten passen wij het voorschotbedrag dan automatisch aan, uitgaande van jouw gemiddeld verbruik en de nieuwe tarieven.
Wijziging van rekeningnummer
Je kan je rekeningnummer wijzigen door middel van het onderstaande formulier. Download het formulier en vul het in, daarna kan onze administratie de wijziging verwerken.
Het ingevulde en ondertekende formulier kan je vervolgens digitaal versturen naar klantenservice@warmtebedrijfamersfoort.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Amersfoort
t.a.v. Klantenservice Amersfoort
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede
Afmeldingen
Ga je verhuizen of moet de overeenkomst ontbonden worden omdat de huurder/eigenaar overleden is? Download dan het onderstaande afmeldformulier groene warmte en stuur deze ingevuld naar onze administratie.
Belangrijk! Op het moment dat je het eind-meterstandenformulier met je verhuurder of makelaar ondertekent, dien je hiervan eveneens een kopie te sturen naar Warmtebedrijf Amersfoort.
Het ingevulde en ondertekende formulier en overige documentatie kan je vervolgens digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfamersfoort.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Amersfoort
t.a.v. Klantenservice Amersfoort
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede